Saturday 21 April 2012

Verhuizen

Het is weer zo ver... Ik moet alles inpakken om te verhuizen naar de papa.
Lijkt op het eerste zicht niet zo'n big of a deal, maar naaisters onder jullie zullen al snel begrijpen dat het niet zo evident is om elke week al u stofkes in een doos te proppen, al uw boekjes, handleidingen, patronen, elastieken, knopen, projecten,... in een auto te stoppen en terug uit te pakken.
En dan heb ik nog niets gezegd over al de rest dat mee moet: alle schoolboeken, kleren, laptop, schoenen, jassen,...
En gegarandeerd dat ik iets vergeet.
Ik ga blij zijn als dat allemaal voorbij is, want mijn kamer voor een verhuis ziet er ongeveer zo uit:


En op deze foto zie je niet: mijn bed en de vloer.
Die zijn twee keer zo erg!
Mijn naaimachine zit ook niet in een doos, want dat geven ze er niet meer bij om de kosten wat te drukken.
Dus de naaimachine moet op mijn schoot als we in de auto zitten.

Ja, als alles zijn plekje heeft is het leven volgens mij veel gemakkelijker. Maar eigenlijk kan ik daar niet veel over zeggen, want ik heb geen flauw idee van hoe dat is.

No comments:

Post a Comment