Wednesday 11 July 2012

Vakantiejob

Ja soms moeten zelfs jonge meisjes van 18 werken...
En dus ging deze jongedame op zoek naar een vakantiejob in juli, ze vond er vrij snel één (de truck is om aan iedereen dat je kent te vragen of ze iemand kennen die een student zoekt) en is dus nu aan het werk bij een lenzenfirma.
Ja nu, exact op deze moment zit ik op kantoor waar ik bestellingen moet klaarzetten, inpakken en opsturen. 'Maar waarom zit ik dan nu te bloggen?'. Wel, als het rustig is (mensen gaan op vakantie, dus ook optiekers) dan mag Nena zichzelf bezighouden...
En wat doet Nena dan heel de tijd? Wel leuke (gratis) patronen zoeken, creaties van anderen bekijken, bloggen lezen, tips opzoeken,... Jaja, ik verveel me zeker niet.
En omdat niet iedereen de tijd heeft om heel de dag het internet af te struimen zal ik af en toe zélf een leuke tip posten en sites vermelden waar ze leuke tutorials hebben of gratis patronen. Dan moet je maar op één blog zijn voor àlle leuke dingen.
Of toch zeker de dingen die ik leuk vind.

Waarschuwing: als je begint met leuke sites te bekijken, kan je niet meer stoppen want op bijna elke site/blog staat een link naar een volgende leuke site...

Hier is al een eerste leuke tip (vooral dingen voor kinderen & babies)
 

En een site die waarschijnlijk iedereen al kent, maar voor degene die hem nog niet kennen:


Als iemand anders nog fantastisch tips heeft: wees niet verlegen, en reageer!

No comments:

Post a Comment