Saturday 28 July 2012

Vrienden moet je zelf maken

Tegenwoordig maak ik graag knuffels. En liefst zo zielig mogelijk.
Je vindt veel patroontjes op het internet om knuffels te maken, maar nooit het patroontje dat ik wil.
Daarom heb ik een keertje mijn creatief brein laten pruttelen, en dit zijn de resultaten:

Dit zijn mijn drie nieuwe vrienden, van links naar rechts: Blob, Amadeus en Vogel


Het onderste stofje is van Julija's shop( http://www.julijasshop.be), waar ik al over vertelde, het bovenste is een stukje van een fleece deken uit de ikea (super goedkoop, en lekker zacht)

Het onderste stofje komtvan Lena en Zasa ( http://lenazasa.com)

Ook dit stofje komt van Lena en Zasa!

Als ik ooit ontdek hoe je patronen op het internet zet in hert juiste formaat, wil ik ze graag delen met de wereldwijdewereld. Maar momenteel raad ik iedereen aan om het zelf eens te proberen, het is gemakkelijker dan je denkt!
Vergeet gewoon niet om een gaatje te laten om binnenstebuiten te keren, en zie dat het groot genoeg is... (de bevalling van Amadeus was een beetje moeilijk...)

No comments:

Post a Comment