Wednesday 18 April 2012

Vakantie = naaien!

Tijdens het studeren voor mijn theoretisch rijexamen B is er niet veel tijd voor naaien. Jammer, heel jammer. Maar ik denk dat ik later nog veel minder tijd zal hebben, dus klagen mag ik niet!
Gelukkig heb ik net een twee weken lange vakantie gehad en heb ik toen genaaid als nooit tevoren!
Een breitas voor de stiefmama:



Het patroon en de hele tutorial vond ik bij Annelyse, die hem helemaal zelf verzon! ik heb als afmetingen denk ik iets te weinig genomen, maar ben ondertussen al vergeten hoeveel dat was... Uitproberen dan maar :).
Ook maakte ik een leuk brillen tasje voor mijn oma:

En dat patroontje is gemakkelijk zelf te tekenen, maar als iemand graag wat meer uitleg wil: een reactie of een mailtje is altijd welkom!

No comments:

Post a Comment