Tuesday 17 April 2012

Zo...

Zo... een blog over naaien, wie had dat gedacht?
We moeten toegeven dat het (redelijk) populair is geworden ondertussen.
En ik volg al zeker een jaar heel wat naaisters via het internet, en heb zo een heleboel leuke tips, tutorials, verhalen enzovoort gehoord.
Maar nergens vond ik zo'n leuke dame die mijn leeftijd had, en ook nog eens in Antwerpen woonden.
Ik vind al die praatjes over kinderen en huwelijk natuurlijk wel interessant, maar het is niet echt een dicht-bij-mijn-bed-show. Ik ben namelijk vandaag 17 jaar (binnen een maand 18, help!), kinderloos, studerend en het grootste deel van de tijd blut (wat het moeilijk maakt met al die mooie maar dure stoffen die mij proberen te verleiden...).
Daarom vind ik het ook helemaal niet erg als er iemand vraagt om iets te maken tegen betaling (een schande, ik weet het) en babysitten doe ik ook al graag!
In ieder geval, dit zou dus een blog over naaien moeten worden, we zien wel wat er van komt...

2 comments:

  1. tof dat je zo jong al met dat naaien bezig bent. Ik was ook vrij jong geïnteresseerd maar toen hadden wij thuis nog geen internet en bestonden blogs misschien zelfs nog niet, dus het is bij wat gepruts gebleven (ik ben echt 15 jaar te vroeg geboren ;-) )

    ReplyDelete