Saturday 5 May 2012

Barcelona

Net terug van een weekje Barcelona, toch een voordeel aan school: je ouders betalen je eindreis. Barcelona is een prachtige stad, ik raad het aan iedereen aan om eens bezoeken.
Niet enkel de typische plaatsen (de sagrada familia,casa battlo, ...) maar ook door de kleine straatjes wandelen, schattige pleintjes ontdekken, tussen de palmbomen tafelen.
Jaja, terwijl iedereen in dit regenland aan het verdrinken was, was ik aan het bruinen in de Spaanse zon.

Om nog even mijn blogonderwerp aan te halen: moest je ooit naar Barcelona gaan, in de straat 'Carrer d'Avinyò' is een winkeltje van een mevrouw die zelf rokjes en kleedjes maakt! Ik kreeg er een kleedje van mijn liefje, foto komt nog ;).

Nu gaan we babysitten, want er moet natuurlijk ook nog gewerkt worden!

No comments:

Post a Comment