Sunday 20 May 2012

18!

Er komt een dag waarop elk kind volwassen wordt, en die dag is niet altijd de dag dat ze 18 worden. Soms vroeger, meestal later...
Aangezien ik een uitzondering ben op bijna alle regels. Ben ik niet volwassen noch een kind. Ik ben Nena :).
Maar dat ik 18 ben is sinds 2 dagen officieel, zwart op wit.
Ik hou wel van verjaren, vooral van feestjes en cadeautjes.
En dit jaar zijn mijn cadeautjes extra speciaal!
- Een reisje naar Firenze met men lief.
- Een kleedje van men lief (de foto moet nog steeds komen ;) ).
- Een verwendagje met men beste beste vriend.

Maar natuurlijk met mijn nieuwe passie, krijg ik ook wat cadeaus die niet elke tiener leuk zou vinden, maar waar ik helemaal dol van word:

- Een spiksplinternieuwe naaihoek! (foto's hiervan volgen nog)
- Stofjes
- Boeken
-...

Ik kan niet wachten om achter mijn naaimachine te kruipen, jammer genoeg staat deze bij papa (in de nieuwe naaihoek) en ben ik pas binnen 2 weken bij papa...






No comments:

Post a Comment